BMW’ye Müşteri Memnuniyeti Ödülü
Borusan OtomotivTürkiye distribütörü olduğu BMW, TSikayetvar.com tarafından düzenlenen ACE (Achievement in Customer Excellence) Ödülleri araştırmasında Otomotiv Lüks Kategorisinde Elmas Ödül’e layık görüldü.
Borusan Otomotiv– BMW Türkiye, ödülü 6. kez kazandı.
BMW’nin premium otomotiv pazarındaki konumunun, işlerin kalitesi kadar müşteri deneyiminde mükemmellik anlayışıyla elde edildiğini belirten Borusan Otomotiv İcra Konseyi Lideri Hakan Tiftik, “Buna layık görülmekten dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Müşteri odaklı vizyonumuz ve Borusan Otomotiv’i farklı kılan ayrıcalıklı müşteri deneyimi anlayışımız sonucunda bu ödüle layık görüldük.Gururluyum.Birçok farklı departmanla mükemmel bir koordinasyon içinde çalışarak sağlanan müşteri memnuniyetine katkı sağlayan tüm arkadaşlarımı kutluyorum. ” söz konusu.
Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik
2015 yılından bu yana Türkiye’de en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markaların başarılarının ödüllendirildiği ACE Ödülleri, bu yıl 8. kez düzenlendi. 60’tan fazla kategoriden müşteri deneyimini en doğru biçimde yöneten ulusal ve uluslararası 113 markanın değerlendirildiği araştırmada BMW Türkiye, Otomotiv Lüks Kategorisi’nde 6. kez Elmas Ödül’e layık görüldü.
Sikayetvar.com’un yıl boyunca gerçekleştirdiği 1,5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketine dayanan Müşteri Deneyimi Endeksi sonucunda firmaların müşterilerine sunduğu en sorunsuz deneyim tescilleniyor. Endekste şikayet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati pazar payına göre ana parametreler olarak kullanılmaktadır.
Araştırmada müşteriden gelen soruların cevaplanma oranı, sorunun çözülme oranı ve hızı, müşteri memnuniyet düzeyi, markaya ve markaya teşekkür oranı gibi memnuniyeti belirleyen başlıklar altında ölçümler yapılmaktadır. markadan kaçınma oranı